maandag 3 juni 2013

Trots op Perla

Perla doet het zo goed. Ze is pas 1 week hier maar ze slaapt inmiddels al 2 nachten braaf in de gang naast mijn slaapkamer. We bouwen het rustig verder op naar elders in huis slapen.

Verder is het een heerlijke hond omdat ze zo sociaal is met alle honden hier en zo goed luistert. Ze is inmiddels gister en vandaag los geweest en goed attent waar ik ben. Ze is ook al mee naast de fiets geweest en vond dat ook heel leuk.

Vandaag wilde ik een foto maken van Perla in het fluitekruid maar toen ik Perla het fluitekruid in lokte bleek dit te hoog :)
Het is wel prachtig wandelen hoor. Helaas was het weer wat somber maar toch een filmpje gemaakt. Het is wat schokkerig.  Hopelijk vinden jullie het toch leuk.

1 opmerking:

  1. Haha....dat is wat he Maureen? Ik heb ook wel eens een foto op het oog maar dan is er altijd wel wat - jij kan dus fluiten naar je foto met Perla in het hoge kruid. Maar fijn om te lezen dat het prima gaat. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen