donderdag 13 december 2012

Skipper zijn gebitje is gedaan

De foto hierboven is nog van gister. Vanochtend Skipper weggebracht. Druk verder gehad met de andere honden en boodschappen maar je bent blij als je het manneke weer kunt halen. Hij was nog wat wankel maar inmiddels lijkt hij goed hersteld en net heeft hij met smaak gegeten. Zijn gebit is schoongemaakt en een kies en een voortand zijn verwijderd. Voor daar was al een tandje weg dus nu is er een gat te zien maar ach het zal hem een worst zijn. Hij heeft al weer vol ijver een kong in de tuin geadopteerd. Ik durfde niet te lang want dat bekkie moet wel even kunnen herstellen.Dat vond hij erg jammer want hij wilde nog langer doorgaan.
Verder is de ontlasting van Droopy vandaag bijna normaal tot zelfs normaal geweest. Je merkt dat hij er zelf aan moet wennen om na jarenlang diaree inene keutels te produceren. Ze zijn niet keihard maar dat hoeft niet. Het zijn echt keutels en het raapt een stuk makkelijker op. Hij heeft bijna geen last meer van ontlasting laten lopen.Dat lijkt vooral te zijn als ik eens brokken erbij geef. Dan heeft hij ook diaree. Dus die speciale darmbrokken gaan er echt uit. Wel is het een beetje zoeken met ontdooiruimte in mijn koelkast omdat hij zoveel eet. Ik ontdooi nu ook maar voor de volgende ochtend op de aanrecht. Morgen kan ik weer nieuwe voorraad halen want het huidige voer is ook precies op. Nu ik de colustrum therapie weer kan geven hoop ik dat het verteer/opname probleem ook zal verbeteren. Ik heb ook wat gemalen alvleesklier besteld wat hem mogelijk ook kan helpen met de opname van nuttige stoffen. Alles in huis en nog altijd stapje voor stapje vooruit dus op naar de volgende kilo erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten