zaterdag 22 september 2012

Hoe gaat het met Ellie

Hallo Maureen, ik wil mij bedanken dat jullie mij hebben opgevangen, anders wist ik niet hoe het nu met mij ging.
Ook fijn voor al de andere honden die door jou (jullie) nog en 2e kans hebben.
Het gaat goed met mij, en Rusty is heel lief voor me.
Mijn baasje gaat elke dag met ons naar een park en laat ons los lopen, maar jammer genoeg zit er overal een hek omheen en kunnen wij niet even in het maisveld verstoppertje gaan spelen, maarja, wij hebben ook zo plezier genoeg.
Soms gaat de vriendin van mijn baasje mee, en zij wil altijd mijn riem vasthouden.
Nouja, begrijpelijk, want ik ben ook echt schattig ofniet?
Dit weekend zijn wij in Duitsland geweest.
Oei, daar waren twee kleine hondjes die mij even grommend naar binnen lieten.
Maar ik ben slim en heb heel lief gekeken, daarna waren we vrienden.
Die twee hondjes wilden mij ook even kennis laten maken met hun vrienden, eerst was ik bang, maar daarna gingen we in het bos wandelen.
Het waren 11 honden bij elkaar, en Rusty verloor mij niet uit het oog, hij liet zelfs zijn tanden aan iemand zien en gromde als die te dichtbij kwam.
Zondag gingen wij weer naar huis, en dat vind ik ook leuk, dan kan ik weer uitrusten.
Mijn baasje ging toen thuis op de bank liggen, en ik en Rusty mogen er dan altijd bij gaan liggen.
Het gaat goed met mij, en ik heb mijn baasjes goed om mijn vinger gewikkeld.
Dikke kus en misschien kun je snel op bezoek komen,
Kiona.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten