maandag 20 augustus 2012

Luca los

Het is nog steeds zeer warm maar vanochtend even naar achter gereden om toch even Luca in een rustige omgeving los te kunnen laten. Bij zijn vorige baasjes was dit geen enkel probleem maar aangezien het een podenco is wilde ik het graag ook zelf observeren.
Whoopi en Zinnia mee omdat die makkelijk zijn en bij mij (nuja bij het snoeptasje) in de buurt blijven.
Eerst even snuffelen en niet bereikbaar maar hij zocht gewoon muisjes en was niet bezig met de horizon dus hem gelaten.
Nadat de eerste snuffelbehoefte bevredigd was, kwam hij op 1 keer fluiten of roepen telkens bij me.
Natuurlijk beloon ik dit graag met wat lekkers :)
 
Hij heeft zalig kunnen rennen en ik heb leuke foto's gemaakt maar het was warm en er stond wat water in het greppeltje....
met kroos :)
 
 Ook van Zinnia weer wat plaatjes geschoten.
 Ze is zo blij als ze mag wandelen.
Ook even afkoelen in het slootje.
Whoopi bleef echter braaf op het asfalt maar dat asfalt was om 10 uur in de ochtend al zo heet aan het worden dat we maar 20 minuten gewandeld hebben denk ik. Het zijn extreme temperaturen nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten