zondag 20 mei 2012

zondag

 Warm weer maar lekker gewandeld.
 
 1 keer roepen en ze zijn er weer.....
 Nuja.....
Niet zo zeuren ik ben er nu toch zegt Ozzy.....
 Ik had mijn oude camera mee die filmpjes kan maken. Die leek de geest te hebben gegeven maar is weer opgeleefd dus ik blij de camera mee zodat ik kon laten zien hoe goed Ozzy en Silver los kunnen. Silver gedroeg zich super netjes maar prompt als ik wilde filmen had Ozzy steeds bananen in zijn oren. ai... hij loopt niet echt weg maar komen als je roept doet ie dus ook niet ;)

Thuisgekomen de achterblijvers los. Blij zegt Easy Bieke gedag.

Poging gedaan om Febe eens leuk op de foto te zetten..

Dat valt niet mee omdat als ze doorheeft dat je contact maakt dan komt ze kruiperig naar je toe.
 
Plus dat Easy steeds op schoot kruipt voor een knuffel.
Maar dan inene een paar leuke foto's
Tot je weer afgeleid wordt :)

Nog even laten zien hoe goed ze kan wieden.....


Hela kijk niet over mij heen!
Ik wacht al zo lang!
Timmie hij is zo lief en leuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten