donderdag 17 mei 2012

Hemelvaart 2012

 Nog even wat plaatjes van enkele van de opvangers.
 
 
 
En nog even Whoopi haar lekkere toet.
Geen nieuws verder. Gewoon schoongemaakt, opgeruimd om vervolgens te ontdekken dat de tussendeur van de gang niet meer open wil terwijl de meeste honden voor in de huiskamer en keuken zaten. Die deur is door lieve buurman van verderop uit hengels gelicht. Hij moest toch geschuurd en geverfd en misschien kom ik er nu aan toe. Belangrijkste is dat we er weer door kunnen. Gelukkig maar. Verder ben ik stukje bij beetje Bieke aan het plukken die plukrijp is. Ze is nu kort op de rug en nog langer aan de zijkant. Ziet er wat maf uit maar ik moet het gewoon altijd over meerdere dagen verdelen met mijn handen. Bieke vindt het erg lekker die jas uit. Ik moet altijd wennen. Haar vacht was prachtig hard zoals dat in hondenwereld vaktermen heet en ze zag er prachtig uit en nu is het weer even helemaal naar kort en zacht maar het zal snel weer terug groeien nu het lucht krijgt. Nu weer adverteren in de hoop op geschikte reacties voor de lieverds hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten