maandag 16 januari 2012

heerlijk winterweer

Vandaag heerlijk weer. Het vroor maar was zonnig en weinig wind.
Mooi weer om te proberen mijn opvanghonden extra op de foto te zetten. Zoals Noël.
Peppi probeer ik steeds naast Smokie te fotograferen omdat ze veel kleiner is dan je denkt maar zelfs naast Smokie ben ik bang dat mensen haar groter zullen inschatten dan ze is.
In de velden is Peppi echt naar sporen en muisjes aan het zoeken maar zo in de tuin zijn de kippen van de buren geen enkele blik waard.
Tino heb ik gewoon niet echt goede leuke of scherpe buitenfoto's van. Dus vandaag maar weer proberen. Hij heeft in de afgelopen maand pas 2 keer een reactie gehad.
Deze laatste foto vind ik in ieder geval erg leuk en wie weet is er ergens een toekomstige baas die het ook aanspreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten