woensdag 10 augustus 2011

flater

Op een onbewaakt ogenblik zat Boeffie vanochtend in de slaapkamer en staat boven op bed en tilt ook nog zijn poot op.... woedend vaar ik tegen hem uit en Boeffie verlaat de slaapkamer. maar Linda schrok zich een hoedje en dacht dat ik boos op haar was en schoot bang de kamer uit naar buiten en verstopte zich. Ze heeft 2 dagen goed in de roedel gelopen maar had gister weer een terugval en was weer even terug in de slaapkamer om het opnieuw op te bouwen. Boeffie was verder totaal niet onder de indruk maar Linda die ik op gegeven moment wel weer binnen kreeg die wilde niet eten en wilde wel in haar bench geaaid maar kwam niet uitzichzelf naar me toe en leek weer terug op haar hoede. Echt balen.

Ik ben een lange afscheidswandeling in de naochtend met Baxter gaan maken. Hele bos door en over de bloeiende heide en toen ik anderhalf uur later weer terug kwam werd ik begroet door een blije Linda. Gelukkig komt ze nu steeds gewoon weer voor een kroel en vanavond heeft ze weer lekker gegeten. Dus we zijn weer vriendjes.

Baxter zijn huisbezoek was okay en morgenochtend mag hij naar zijn nieuwe huisje. Spannend weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten