woensdag 23 februari 2011

Vandaag Phuc gewassen. De grote honden spelen graag met hem maar gevolg was dat zijn vacht helemaal aan elkaar geplakt was van het kwijl ondertussen. Verder Tank gewassen. Dat had ik nog niet gedaan opdat zijn puppygeur hem hier in de roedel kon helpen maar hij was wat zanderig en leek wat schilferig dus hij ook in bad.... Nou ben blij dat ik dat gedaan had want zijn badwater was gewoon slootwater. Dat heb je als ze zo dicht bij de grond staan op de poten en ook rustig in de modder gaan liggen. Nu is hij weer mooi schoon als hij morgen naar zijn nieuwe huis gaat.
Bieke ziet er maf uit want ik ben haar stukje bij beetje aan het plukken. Haar rug is al gedaan..
Guillermo wordt zaterdag gehaald en Mira weet ik nog niet, de datum voor het huisbezoek is nog niet bekend dus dat blijft nog even spannend.
Vrijdag komen er wel 2 heel kleintjes van Animal in Need in opvang die hopelijk snel een huisje mogen vinden. Lief knuffelig en schattig dus ik hoop van het weekend de nodige reacties voor ze te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten