woensdag 6 oktober 2010

ik ben een pietsie zielig

Ik ben even niet actief geweest op het blog maar de honden hebben het goed gehad dierendag. Ik heb echter iets van een kou op mijn rug gehad en kan niet bukken en goed opstaan en ben zo stijf en pijnlijk, dus alle bewegingen gaan met een aanstellerig gesteun en gekreun. Ter troost een bosje bloemen van mijn vader.Simon was ook even zielig want er was hem wel meer niet verteld....... Hier is hij nog compleet met klokkenspel maar gisteravond was het zover en is hij gecastreerd. Hij is nu zo'n 10 maanden dus het mag wel. Gisteravond kon ik hem ook weer halen en was ie nog wat wankel en beverig van de narcose. Maar voor de rest is hij er niet van onderste boven.....
Gewoon weer lekker op zoek naar de steeds schaarser wordende vlindertjes.....
en hier even uitrusten na lekker door de tuin geraast te hebben. De wond ziet er verder goed uit en zal bij zo een jonge gezonde hond snel herstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten