zondag 21 maart 2010

lente

Terwijl Basje een plasje doet pak ik mijn camera met de bedoeling deze lentefrisgewassen jongen op de kiek te zetten voor hij alweer zwart is.
Helaas afleiding. Whoopi en Bieke zag ik inene heel blij in de verte samen bezig en toen podenco Lucky een bruine bal vrolijk in de lucht flipte was het me meteen duidelijk dat de eerste egel wakker was.... dus even een reddingsactie ingezet en deze ronde bal bij de oprit opzij gezet waar hij veilig van de schrik kon bekomen.
De honden echter vonden het heel flauw maar wetende dat ze ook een egel om zeep kunnen helpen gun ik ze die pret niet.
Hoewel Basje helemaal niet had meegedaan was door de opwinding de podenco in hem wakker....hoera de lente doe open de poort ik wil merels jagen in de boomgaard!!!
piepen en draaien en niet willen komen voor ontbijt.....

doe open die poort, ik vang gewoon mijn eigen ontbijtje wel, denkt Bas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten