maandag 15 maart 2010

Granny

Vandaag met Granny bij de homeopatisch dierenarts geweest. Ze heeft diverse Bicom onderzoeken en daarna behandelingen gehad en er kwam uit dat de zenuwen in haar onderbuik het probleem waren en die werken niet goed en dan plast ze waarschijnlijk haar blaas niet goed leeg met de secundaire problemen als gevolg.
vanmiddag deed ze maar 1 grote plas en verder niets, dat leek super maar net na het eten toch weer wat kleinere plasjes al is het niet zo extreem. Maar het is ook een proces dat op gang is gebracht en wat nog door moet. ik moet bij Medpets/groene os de blaas/nierdruppels die ik al gaf weer bestellen. die andere druppels die ik gaf die hoeven niet meer. Ik heb ook nog wat andere nieuwe druppels meegekregen. over drie weken moet ik doorgeven hoe het met Granny gaat. Duimen maar dat ik dan goed nieuws kan geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten