zondag 15 november 2009

dubbel afscheid



Vandaag zijn ze vertrokken. Eerst de spullen voor Edje klaar leggen en dan een laatste knuffel.
daarna nog even kort wandelingetje met Libia en haar spullen klaarleggen en dan 's middags komt ook haar gezin en vertrekt ze. Altijd even slikken en dan nu uitkijken naar een eerste bericht.
Ik weet ze hebben beide super families getroffen en ik kon ze met een gerust hart meegeven maar het blijft altijd even moeilijk. gelukkig helpt kleine oma Granny om me af te leiden en is het heerlijk dat ik nu nog maar 3 opvangers heb die voor lange wandelingen gaan. Helaas voor hen nog geen bazen in zicht want ik hoop de "energieken" toch terug naar gewoon 1 opvanger te brengen zodat ik echt alles hier voldoende kan laten bewegen.
Lieve Libia en lieve Edje. Fijn dat ik jullie heb mogen leren kennen en voor jullie mocht zorgen en nu allebei heel veel geluk.

1 opmerking:

  1. dag edje dag libia heel veel succes en liefde toegewenst in jullie nieuwe mand,

    knuffs heidi

    BeantwoordenVerwijderen