zondag 8 november 2009

drukdrukdruk

Afgelopen weken even niet aan het blog toegekomen terwijl er wel veel nieuws is. Zo kreeg mede door de nieuwe foto's Luna eind oktober een geschikte reactie. Ook bij het bezoeken hier was er een klik en na het positieve huisbezoek is ze 30 oktober naar haar nieuwe thuis gegaan.

Ze heeft er 2 jaar op moeten wachten en het is haar van harte gegund. Heel veel geluk Luna!

Daarna feestweekend gehad met veel leuke familie uitjes ter ere van mijn ouders hun 50 jarig huwelijk. De honden die hebben het even slecht gehad want ik was veel weg en verder te moe maar ik heb genoten en mijn ouders en ach allemaal hebben we genoten. Afgelopen week heb ik het rustig aan gedaan om bij te komen want ik was erg moe en had veel nek en rugpijn en kwam niet aan het blog toe.

Voor Edje kwamen er afgelopen weken reacties zat, zeker met zijn nieuwe foto's maar nu eindelijk een reactie die ook daadwerkelijk geschikt lijkt en hij is gereserveerd in afwachting van het huisbezoek dus het blijft nog even spannend.
Leeg raken zit er echter niet in. Dit is Granada Padul Libia:

Een schat van een galgo. De nazorg had gewoon contact met de adoptanten en Libia was daar super lief en het ging goed... maar tot onze schrik werd ze inene "gratis af te halen"op Marktplaats gezet. Dat was megaschrik want ohje waar zou ze wel niet terecht kunnen komen. Ze is meteen gehaald en nu veilig hier bij mij in opvang. Waarom ze weg moest is niet goed duidelijk en waarom de mensen het niet gewoon aan de nazorg gemeld hebben dat ze herplaatst moest worden ook niet maar ze is hier nu gelukkig veilig. Voor het eerst een galgo maar wat een lieve makkelijke hond is het. Ik merk nauwelijks dat ze er is. Ze had bloedend tandvlees en veel pijn met eten dus direct naar dierenarts en inmiddels is er een kies getrokken en haar gebit gereinigd en eet ze als een dokwerker dus die missende pondjes (ze is prachtig bespierd maar veel te mager) zullen er vast snel weer aankomen.

Ze bloeit helemaal op en het is echt een grappige hond. Op deze foto's had ze het kattenhuisje dat door de kleine hondjes gebruikt wordt ingepikt. Gewoon het dak pletten en je hebt een hondenmand. Je ziet ze is met weinig al tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten