zaterdag 20 januari 2024

Boemer dank je wel!

Ook dit jaar mochten we weer een grote voorraad bestellen van Boemer en zijn vrouwtje. Helaas waren bepaalde dingen steeds niet op voorraad, maar ik heb weer genoeg kwaliteitsbrokken in huis voor de honden en daarnaast het nodige gekocht om uit te proberen met Kito. Als het geen keeper is voor hem dan komt het vanzelf komend jaar wel met andere kostgangers op. Op een brok met eend deed hij het helaas niet goed, maar op de smolke lam gestoomd had hij goede ontlasting plus hij vond het zo heerlijk dat hij loeide van blijdschap als ik met zijn bordje aan kwam. Die staat dus op het lijstje om bij te bestellen. Wel altijd afwachten want ik heb vaker gehad dat hij dan na 1- 3 dagen inene zijn neus voor bepaald eten op haalde. Ik bood daarom al steeds verschillende soorten voer aan maar daardoor ook geen zicht meer wat dat deed met zijn ontlasting plus dat hij toch wat te weinig eet naar mijn smaak. En waar Zani moet afvallen moet Kito geen gewicht verder verliezen. Nu dus allemaal nieuwe dingen gekocht en kan ik het uit proberen en hopelijk zo een lijstje maken van voeding waar hij het goed op doet en met smaak van eet. Om te zien hoe zijn ontlasting er op is moet ik wel even een paar dagen achter elkaar even hetzelfde gaan voeren.De wolf of wilderness blikken zijn het volgende om met hem uit te proberen. Verder wasbare plasmatjes gekocht om te kijken of dat praktisch is voor hier. En nog wat lekkers voor de hele roedel. Boven staat alles nu vol met voer en dat is een luxe waar ik heel dankbaar voor ben. Heel erg blij met alles. Dank je wel (stichting) Boemer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten