woensdag 13 december 2023

Hoe gaat het met Oskar

 Afgelopen maandag was het een jaar geleden dat Oskar vertrok. ​Regelmatig was er een dipje maar daar gingen de baasjes goed mee om. Een jaar waar Oskar zover al is gekomen bij baasjes die overlopen van liefde voor hem. Gezellig samen met zijn maatje Spike met wie hij het goed kan vinden. 

En vandaag vond ik in mijn brievenbus een pakketje van Oskar. Met lekkers voor zijn maatjes hier en voor mij een megagrote reep chocolade. Nu moeite met me te beheersen want het is "strawberry cheese chocolade"reep en dat klinkt me wel heel erg lekker in de oren. Dus nu hoop ik zo op adopties want ik snak ernaar dit lekkers te gaan proeven 😋dat begrijpen jullie wel. 

Veel rugzakhonden thans hier maar als ze baasjes zoals de baasjes van Oskar treffen dan komt het helemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten