donderdag 24 november 2022

Snoopy 7 jaar oud

Vandaag met Snoopy aan de wandel. Hij is 7 jaar oud geworden. Daarvan zo'n 5 jaar in asiel en opvang doorgebracht. We blijven hopen dat de 2 helft van zijn leven bij een eigen baasje mag zijn.Eerder deze maand was Ravi jarig en 11 jaar oud geworden en was Smile jarig en 3 jaar oud geworden maar door de schildersklussen heb ik helaas niets speciaals voor ze kunnen doen. Wel met Tinka nog met auto naar achter en wat gewandeld opdat ze de auto weer even positief zou associƫren want we zijn langs dierenarts geweest voor Titertest anti stoffen. Ze deed het super goed bij de dierenarts. Vandaag dus een rondje heide met Snoopy maar verder komt er nog weinig uit mijn handen. Morgen Phuc begraven. De vele lieve reacties na zijn overlijden doen me goed. Sowieso moet ik eigenlijk heel veel mensen bedanken die me de afgelopen maand geholpen hebben met donaties in natura of geld via stichting Esperanza waarmee ik voer etc kon kopen voor de opvanghonden. Ook net weer voer besteld voor Rebecca en Tinka die bijna niets meer hadden. Met zoveel honden en geen doorstroming gaat het hard met het voer en financieel is dat best zorgelijk. Maar dankzij de gulle gevers hebben alle opvanghonden weer te eten en warme kleedjes om op te liggen. Dat is een hele geruststelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten