donderdag 30 december 2021

Gisha gereserveerd

​Vandaag weer met Gisha naar dierenarts voor controle oor. Nog een keertje antibiotica zalf in het ene oor. Ander oor was al goed en mag ik met wat oorreiniger nu doen. Weer zo braaf en gemakkelijk. Gisha haar sterilisatie wond is goed hersteld en ze mag weer heerlijk rondstuiteren en spelen. En hier vertel ik Gisha het goede nieuws dat er mensen in Limburg zijn die haar geweldig vinden en snappen dat ze nog het 1 en ander moet leren en haar graag willen adopteren. Ze is gereserveerd. Michiel en Dirkje erg blij met mij want het is niet bepaald om de hoek voor een huisbezoek. Maar voor Gisha maken ze de lange rit vanuit Friesland, want dit meisje verdient het om een gouden mandje te krijgen. Nog even hier maar naar verwachting krijgt ze dan zondag bezoek. Het is zo een heerlijke hond dat ik me niet kan voorstellen dat ze dan niet mee zal mogen. Voor adoptanten ook een aardige rit maar dat hebben ze er graag voor over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten