vrijdag 22 januari 2021

Cas is terug

Cas kwam vandaag terug van adoptie. ​Dit lag niet aan Cas noch aan de adoptanten. Cas is een rustig hondje die we op een rustig plekje wilde zetten. Een gezin met rustige kleine kindjes die landelijk woonde die wilde hem graag adopteren. Na de nodige aarzeling zijn we die adoptieprocedure gestart. Cas zijn emmertje zit echter toch af en toe vol en kinderen hoe lief en rustig ook waren hem toch iets teveel wat leidde tot een bijtincident. Met verdriet is hij terug gebracht en gaan we zoeken naar een huisje zonder kinderen. Het snel willen doorstromen heeft voor 6 honden super uitgepakt maar voor Cas heb ik gewoon zelf de verkeerde inschatting gemaakt. Daar voel ik me schuldig over al kan niemand er wat aan doen. Hier in de grote roedel is het voor Cas ook niet fijn dus ik ga wel kijken of ik hem dit weekend al ter adoptie kan zetten in de hoop dat er zich snel mensen melden die dit lieve aanhankelijke manneke een goed thuis kunnen bieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten