donderdag 21 mei 2020

drukke week

Ongelooflijk druk geweest maar ontzettend leuke hondjes en blije adoptanten en een dankbare Conny in Spanje en dat maakt heel veel goed. Klaagde ik dat de adopties dit jaar nog weer bij die van vorig jaar achterbleven, tja met 6 adopties in 1 week ben ik weer helemaal bij. Evengoed blijf je natuurlijk wel hopen dat er deze maand toch minimaal 1 langzitter mag plaatsen. Morgen hoop ik tijd te hebben voor een lange mail aan mensen die interesse hebben getoond voor Abe.
Pirate is gepromoot ergens of op meerdere plekken op facebook. Een oud bericht heel veel gedeeld. Ik weet niet goed of ik er blij mee moet zijn. Ja er reageren heel veel mensen maar de meesten hebben niet de moeite genomen om maar iets van zijn informatie te lezen en daardoor veel tijd kwijt aan impuls reacties waar hij niet past. Tegelijk kan het ook weer zijn kans zijn om gezien te worden door mensen die een bedrijf naast huis hebben en die gewoon hem ruimte en aandacht kunnen geven en niet alleen hoeven te laten. Je blijft toch hopen voor hem en de roedel hier dat het lukt.
Van de nieuw aangekomen honden zit Noeska nog in foster maar is gereserveerd en gaat zaterdag ook naar huis. Brisa zit hier bij mij en zij zoekt nog een passend huisje. Een spaanse waterhond mix, terughoudend als ze je niet kent. Op straat gedumpt met haar pasgeboren pupjes. De pupjes zijn naar Duitsland en Brisa is gezellig hier. Een vrolijk meisje in de roedel. Rustig in de bench. Makkelijk hondje in de roedel erbij. Komende dagen kan ik hopelijk ook eens met haar aan de straat lopen. Ik weet al dat rustig verkeer geen probleem is maar een lawaaige motor was eng. ik zou graag meer willen zien maar weg kunnen hangt een beetje af van Pirate die veel apart moest en dat was vandaag duidelijk voor hem teveel aan het worden. Morgen hoop ik echter weg te kunnen om wat boodschappen te kunnen doen want ook dat is deze week nog niet gelukt. Ik kan me echter niet voorstellen dat zo een leuke lieve meid niet snel kan plaatsen. Goed ze verkoopt zich niet als blij ei maar het is niet zoals een Snowy die echt bang is van bezoek. Brisa is op zich sociaal en vriendelijk, maar geen open hond. Echter met snoep gelukkig wel te paaien dus bij adoptanten die dit karakter waarderen en er doorheen kijken kunnen een heel trouw baasgericht maatje verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten