woensdag 25 maart 2020

Brandy gereserveerd

Brandy had een leuke reactie en is gereserveerd. Morgen (in de tuin) huisbezoek bij de mensen. Michiel en Dirkje kwamen hier vandaag afval zakken weg halen en wat spulletjes brengen waaronder een zak handdoeken waar ik erg blij mee ben want behalve dekbedden heb ik weinig kleedjes meer en de gewone handdoeken gebruik ik veel bij het schoonmaken en ben ik ook doorheen. Het is al een gedoe want ik gebruik normaal ook veel allesreinigerwegerpdoekjes maar daar is door Corona nu een run op. En de schoonmaakmiddelen die ik gebruik daar ben ik ook toevallig net bezig met laatste fles schoonmaak en laatste desinfectie en kon ik helaas al niet vinden in de winkel. Misschien dat het me nog ergens online lukt. Want ook zonder corona blijft de hygiene met zo een grote roedel belangrijk.

Heel blij ook met een donatie via Esperanza van mensen uit Brabant of Zeeland. Helaas kan Esperanza niet zien van wie. Maar heel fijn want ik heb veel dingen op mijn lijstje om te kopen voor de honden van voer voor Pirate tot antitekenmiddelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten