dinsdag 25 februari 2020

Lira aan de lijn

Vanochtend toen het nog droog was met Lira stukje gaan lopen. Ik hoopte op auto's want ik had haar nog niet met passerende auto's gezien. Helaas vandaag dus ook niet. In begin nog veel stilstaan en rondkijken of heel lang de grond besnuffelen. Niet zo vreemd voor een jonge hond die waarschijnlijk weinig kent qua wandelen en de omgeving goed wil opnemen om zich veilig te voelen. Maar terug langs de vaart het staartje vrolijk in de krul en zie je haar meer genieten. Ontlasten aan de lijn doet ze nog niet maar dat leert ze ook snel genoeg denk ik. Wat ik zo schattig vond is terug op de oprit toen ze Bo-Ghy zag ze hard begon te kwispelen met haar staartje. Even los gelaten na 1e hek (dan kan ze er al niet meer uit) en zoals ik nu inschat een hondje die na gewenning prima ook op rustige plekken los zal kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten