zondag 18 augustus 2019

Abe 1 jaar in de opvang

Vandaag een verdrietig dagje. Abe is hier vandaag een jaar in de opvang. Lekker wandelen kan niet omdat ik hem niet met Pirate kan combineren en Pirate niet alleen thuis kan blijven als ik met een andere hond weg wil gaan. Daardoor kan ik nu al ruim 4 maanden niet wandelen met Abe. Ik heb vanochtend sneeky Pirate als laatste te eten gegeven en probeerde Abe slinks mee te nemen de tuin in terwijl Pirate zijn aandacht nog bij de bak had. Dat was niet makkelijk want Abe is bang voor Pirate en wil daarom eerst checken waar Pirate is en die mocht juist het niet doorkrijgen. Toch gelukt. 5 minuutjes even Abe op het grasveld zonder andere honden. Helaas viel het gekochte balletje niet erg in de smaak maar hij heeft wel even lekker kunnen rennen en kauwen met zijn favoriete paarse botpiepspeeltje voor die weer weggelegd moest. En natuurlijk erna lekkers gekregen. Hopelijk komt er eerdaags toch eens een gouden plekje voor Pirate en kan ik het weer een beetje goed gaan maken met Abe die snakt naar wandelingen (net als ik zelf trouwens). Uiteraard nog mooier als er ook iemand voor Abe wil gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten