dinsdag 2 juli 2019

even eruit

Vandaag kwamen Michiel en Dirkje langs en ze namen Pirate en Bradley mee voor een boswandeling.Gorriona lijkt redelijk stabiel en daarom durfde ik haar wel even thuis te laten. Zonder Pirate kon ik namelijk mooi even erop uit met Bo-Ghy die al drie maanden huisarrest heeft doordat ik hem niet samen met Pirate mee kan nemen en Pirate niet thuis kan laten als ik met een andere hond weg wil. Het was maar kort enkel op het fietspad achter door de landerijen. Maar wat genoot Bo-Ghy. Whoopi ook mee trouwens. Ik ook genoten van de bloemetjes onderweg en het even eruit zijn. Blijft hopen dat er doorstroming komt en vooral de urgentie honden Pirate en Bradley een passende reactie gaan krijgen.Vandaag bleek er wel interesse voor adoptie van Chula die bij Astrid in de opvang verblijft dus dat geeft weer een beetje hoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten