vrijdag 18 januari 2019

druk druk druk

Vandaag droog dus een paar uur uitgetrokken om foto's en filmpjes te maken en vanavond weer een paar uur om ze te verwerken. Tussendoor ook nog even met Nani op stap want buurvrouw Annie verderop in de straat had dekbedden. Met een auto vol dekbedden kwamen we weer thuis.Drie liggen al in de huiskamer en er wordt druk mee gesleept en op gerold en nu liggen ze diep in slaap op de zachte bedjes te dromen van hun toekomstige huisjes. Nog lang niet klaar met foto's uitzoeken maar vooral met de foto's van Flequi ben ik blij. Ik kan hem misschien niet "mooier" maken maar wel zijn lieve blik proberen vast te leggen.En zijn speelse kant laten zien. Pup Buster blijft een grote uitdaging. Verlegen en staat niet stil.Maar dit filmpje laat juist zijn vrolijke dartele puppykant goed zien en zijn potentie.Tantor wil me te graag omver springen dus ik durfde niet goed met de camera te lopen. Blij dat wel gedaan heb want nu echt wauw foto's van hem! Plus een leuk filmpje!Van Nani had ik al leuke foto's.Nu ook een kort lijn aan de weg filmpje. Ze is zo makkelijk. Ook van Scooter nu een lieve kopfoto. Scooter wilde eigenlijk liever naar binnen naar Nani maar toch een paar foto's ook van hem. Een geslaagde dag. Nu de honden op internet gaan promoten en hopen op leuke passende mandjes. Ook Abe natuurlijk!Maar nu eerst slapen. Morgen de laatste foto's en filmpjes en de advertenties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten