woensdag 19 december 2018

Coco rennen

Coco heb ik omschreven als een rustig hondje. Dat is hij ook maar wat ik bedoel dat is dat hij rustig ligt en nauwelijks blaft en geen ongeleid projectiel is, maar met teksten maken is het altijd weer de vraag hoe mensen het interpreteren. Helaas wordt het gelezen als dat hij een oud hondje is of een ingedut hondje. En dat is hij zeker niet. Vandaag eindelijk eens gelukt hem rennend door de tuin te filmen. Hij stopt meteen als er honden bij komen maar als ik hem enkel alleen of met mijn oudjes heb dan kan hij heerlijk het ene rondje na het andere rennen. Hopelijk geeft het filmpje een wat beter beeld want het is een jonge hond van 3 bijna 4 jaar oud. Hij wordt nu ook ondeugender en vindt het ook wel geinig om kleedjes uit de mandjes te gaan slepen. Canelo blijkt trouwens ook niet makkelijk goed op de foto te zetten, zeker binnen niet. Hij kijkt steeds of hij bang of timide is en dat is hij absoluut niet. Conny van het asiel herkende het probleem. Bij haar in het asiel keek hij ook steeds droopy zielig als ze een foto wilde maken.Wel even snel een mooie foto van Nala op 4 poten kunnen maken. Voor ze weer op je afstuift en alles door de lucht vliegt. Ik had verwacht dat ze veel reacties zou krijgen maar helaas. Verder wel de nodige reacties voor de andere honden dus druk druk druk, maar helaas nog steeds geen huisjes in zicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten