zaterdag 13 oktober 2018

veel geluk Bikkel

Bikkel kreeg bezoek en won begrijpelijk zijn nieuwe baasjes hun hart. Hij is ook zo lief en deed hij me hier aan mijn smousje Bieke denken zij moesten meteen aan hun overleden smousje denken. Bikkel mocht lekker mee en de eerste berichten zijn al heel goed. Ik zit nu als toetje aan de troostchocolade.
Morgen krijgen zowel Amélie als Vonk bezoek. Hopelijk gouden mandjes. Slikken zoveel vertrekken in een weekend maar ook echt heerlijk want het is hier erg druk en Tommy uit Hongarije komt morgen aan in Nederland en kan niet te lang bij zijn vrouwtje blijven die hem vanwege gezondheidsproblematiek niet kan uitlaten dus hij moet zo snel mogelijk ook naar hier. Verder geen reserveringen maar ik blijft natuurlijk hopen dat de opleving nog wat langer aanhoudt en ik komende week verder doorstroom en weer kan gaan wandelen met de achterblijvers en Dunja aan de lijn kan gaan leren lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten