zondag 16 september 2018

Lekker snuffelen voor Lady en Abe

Vandaag mocht Lady snuffelen. Die kent zoek en hoefde geen uitleg. Jippie...... Abe kende het niet maar is overal in voor en weet als ex straathondje zijn neus wel te gebruiken. Hij moest alleen denk ik zich ontlasten en had dorst dus was op gegeven moment wat afgeleid. Toen ik hem met de laatste brokjes wilde helpen snapte hij mijn zoek en wijzen niet en gaf pootjes ๐Ÿ˜€Maar volgens mij vond hij het wel heel leuk. Hoewel hij misschien mede door de grote hoeveelheid verstopte brokjes veel oversloeg werkte hij wel rustig. Niet dat hij alles van het kleed aftrok of zo. Dat is weer mooi om te observeren. Maar de video is nu wat aan de lange kant geworden ๐Ÿ˜‹ maar voor Abe was het denk ik 7 minuten vermaak en "quality time".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten