donderdag 1 maart 2018

welkom Lio

Het zit hier echt overvol maar toch zie je hier een nieuw hondje. Lio is een Nederlands hondje en stond al langer voor opvang hier in de wacht in afwachting van een plekje als er eindelijk doorstroming zou zijn. Echter in de prive situatie van zijn vrouwtje daar escaleerde het wat en ze heeft daarom verzocht of ik hem met spoed al eerder kon halen. Met heel veel verdriet heeft ze vanochtend afscheid van hem genomen. Voor mij de toch wel grote verantwoording om het vertrouwen van zijn vrouwtje waar te maken en een gouden mandje voor dit schatje te vinden. Lio is een vriendelijk Cairn terrier mixje van 5 jaar die wat mag afvallen maar op zich geen moeilijk hondje. Enkel een hondje die door stomme pech op zoek moet naar een ander huisje. Bij aankomst rolberoerte van Bo-Ghy maar ach toen viel de rest enkel mee. Hij volgt me meest op de voet maar kan soms al even lekker rennen. Zo rende hij op een charmante spaanse Chica af om kennis te maken. Bonny wees hem iets minder charmant af want ze mot geen andere honden. Laat je niet door dat schattige roze in de war raken. Bonny is een klein duveltje. Hier nog een filmpje van gister toen ik het jasje net aangepast had.
 Helaas zijn de verdere reacties die er waren op niets uitgelopen maar stiekem hoop ik dat er toch nog weer nieuwe reacties gaan komen en er naast Trompa toch wat meer honden mogen plaatsen.Dani is zo lief en mooi maar nog geen 1 reactie voor hem.Voor Bram wil het ook nog niet lukken. Geen reacties dat ik denk die zullen hem snappen en het juiste thuis kunnen bieden. Hopelijk als er doorstroming komt dat ik met Markus aan de slag kan want hij staat nog niet ter adoptie omdat hij nog niet aan de lijn kan lopen en erg achter Dani blijft hangen.Gelukkig trekt hij al steeds meer naar de andere honden toe en ik verwacht dat als Dani plaatst Markus ook meteen met sprongen vooruit gaat en ter adoptie zal kunnen. Nu gaan slapen en morgen aan de slag met nieuwe advertenties zetten. Kleine Lio mag op bed want anders is er niet eens plek in de herberg. Maar het is al spannend genoeg voor Lio dus dat mag nu wel. Voor Trompa gloort er in ieder geval een gouden pensioentje dus duimen voor dit lieve oudje dat het klikt.

1 opmerking:

  1. Ach,wat een verdriet van Lio's bazinnetje...En wat lief dat hij lekker op bed mag!Ik hoop dat alles goed komt,voor alle hondjes.Voor Trompa,Dani ,Bram,enz enz.
    Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen