maandag 21 augustus 2017

even pauze

Geen opvanghonden maar ja wat heet pauze? Genoeg te doen naast aandacht en wandelingen met de eigen honden. Bezig een stukje bestrating realiseren naast de achterdeur ipv een modderstrook wat altijd vuil in huis brengt in de nattere periodes juist door vrolijk rennende jonge opvanghonden. Verder ben ik ook druk voor pechvogel Falco (hier Harvey in 2015) die door verdrietige omstandigheden moet worden herplaatst. Het is een schat. Maar een actieve hond die baasjes zoekt voor lange wandelingen en die hem weinig alleen hoeven te laten en om kunnen gaan met zijn soms wat enthousiaste karakter.
Verder al heel druk bezig met honden die gaan komen in september. Dat betekent ook dat ik weer het nodige moet inslaan. Dus net voer besteld, antitekenmiddel, nieuwe speeltjes, kauwies etc. Had nog maar euro 7 in opvangpotje dus ik moest even wachten tot het einde van de maand. Net de nodige bestellingen gedaan. Straks weer goed voorbereid op de nieuwe honden. Ik verheug me op hun komst en hoop natuurlijk leuke baasjes te gaan vinden.  25 september komen de "2e kans"hondjes aan die speciaal reizen om hier te zijn voor de Open Dag 7 oktober bij de Dierenarts Glas in Diever. Daarbij dit vrolijke manneke. Op straat gevonden, ziek, in opvang opgeknapt en al weer sinds januari in het asiel. Niemand die belangstelling heeft om hem te adopteren, terwijl het een leuk gezellig hondje is van pas 2 jaar oud. Daarom is hij uitgekozen om naar de Open Dag te komen.Het moet dan toch lukken een mooi adoptie plekje voor hem te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten