dinsdag 4 april 2017

Dacia mee naar het bos

Met Dacia naar het bos. Zoveel nieuws weer te ontdekken. Whoopi geniet ook met volle teugen. Aan de weg loopt Dacia uiteraard veilig aan een gewone lijn maar in het bos een uitrollijn die ik met een heupband om mijn middel heb. Handig om op rustige wandelplekken wat meer vrijheid te geven maar het kan ook zeer onhandig zijn. Dacia is op eigen terrein vrij naar honden en mensen maar zo mensen en honden tegen komen in het bos is best spannend en tot Dacia haar schrik liepen we op het laatst op 2 mensen en 4 honden af. Haha tot ze bedacht dat ze ze kende :)
Mijn vader heeft laatste stukje van de stormschade schutting op het weitje gerepareerd. Bowie vindt de baas geweldig en volgt hem idolaat.  Verder hadden mijn ouders wat plantuien over die ik in de hoek van de bak nog kwijt kon. Deze moestuinbak lijkt zo misschien leeg op de foto maar is een bak vol belofte! Nu vol ongeduld wachten tot de eerste groene puntjes boven komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten