maandag 30 mei 2016

even voorstellen: Maggie

Dit is Maggie. Een super leuk klein middelmaatmixje van 10 maanden oud die helaas al twee keer van plaatsing teruggekomen is als te pittig.
In het pension deed ze het super en was ze sociaal met de verzorgers en met andere honden. Dus ze snapten het niet. Ik had begrepen open en sociaal naar alle mensen maar hier zie ik een meisje die vreemde mensen spannend vindt. Ze draait wel bij maar heeft even tijd nodig en is terughoudend. Dat kan in de puberteit veranderen en ze zag natuurlijk enkel de bekende verzorgers. Maggie is naar mij attent, gehoorzaam en heel aanhankelijk. Die haar speeltjes zo los laat als ik die pak. Ze kent basis vaardigheden als de lijn en is zindelijk. Gewoon een onzeker pubertje die heus de grenzen op zal zoeken. Ik merk hier sinds vanmiddag dat ze Babs nu gaat uittesten hoe ver ze kan gaan. Ze heeft iets van een trouw herdertje maar ook iets van een vasthoudende terrier die zeker goed opgevoed en begeleid zal moeten worden.Dus misschien bij iemand die een Welsh terrier achtige hond zoekt en haar gewoon begrijpt en hond laat zijn.Want op zich is het zeker geen moeilijk hondje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten