vrijdag 14 augustus 2015

Bullit weer naar huis

Mijn vader kwam vanochtend met boodschappen en ging vervolgens met het in elkaar zetten van de geleverde stoelen en eettafel aan de gang. Later kwam mijn broer en neefje en nichtje. Bullit was blij de baasjes weer te zien. Mijn broer en mijn vader hebben de doorgerotte picknicktafel aan stukken gezaagd. Mijn neefje en nichtje hebben hun laatste vakantiedag zich het pampus gesjouwd om alle stukken naast de garage te leggen. Binnenkort gaat het weg met het grofvuil. Nieuwe tafel komt volgende week, nu even een kale plek wat gek is na 11 jaar die picknicktafel daar.
Bullit nam haar balletje natuurlijk mee. Deed ik vroeger ook met hotelzeepjes en zeg nou dat balletje hoort toch bij het pensionverblijf hier en neem je toch na je vakantie mee als aandenken :) Bullit is er gek op en gelukkig is het geen piepbal waar je knettergek van wordt. Mijn vader is verder gegaan met de tafel en in de namiddag ook weer maar het samenstellen wilde niet goed lukken. Inene braken duvels af. Dus gestopt en besloten morgen verder te gaan. Dus morgen hopelijk een foto van een gezellige keuken want ik kijk uit om de keuken terug te brengen in huiselijker sferen. Voor de huiskamer moet ik nog even verder sparen maar ben al druk aan het kijken want er zijn veel aanbiedingen nu. Naar de kringloop gaat even niet lukken maar gelukkig online ook veel goedkopere meubels en wordt meest vrij snel thuisbezorgd. Ik kan het alleen niet uit proberen maar ben met de stoelen in de keuken nu al heel blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten