zondag 21 december 2014

duimen voor Bauke morgen

Vanochtend had Clari bezoek en tja zo een aandoenlijk snoetje..... ze waren helemaal gelukkig met haar en ze mocht lekker mee naar Limburg.
Verder komen er voor de decemberhonden steeds reacties binnen dus hopelijk nog meer mandjes met de kerst. Voor de langzitters ligt het stil. In augustus had ik een reactie van mensen die Daffy Duck wilden hebben in December. Gezegd dat ze mijn baasje gezocht blog in de gaten moesten houden. Maar daar hoor je dan toch niets meer van is mijn ervaring.
De stichting van Zara heeft wel een excuus mail gestuurd en werkt aan een oplossing. 1 week logeren is nu al 7 weken en hoewel het een schat is werkt het niet met een hond die zo over de omheining springt en vlucht bij elk knal geluidje en daardoor hier enkel aangelijnd in de tuin kan. Hopelijk kan ze alsnog snel door.
Bauke krijgt morgen bezoek. Ik kan me niet voorstellen dat dit schatje niet mee zal mogen. Hij zal zijn zus wel gaan missen en zij hem. Al heeft Baukje gelukkig door dat je ook met andere hondjes leuk kunt rennen en spelen.

1 opmerking:

  1. Veel geluk Clari - ik duim voor jou Bauke (en wat erbij voor je zus) - misschien toch het decemberlicht nog aan voor Daffy Duck? En hopelijk snel een rustige(re) plek voor Zara want dat geknal.......ik weet het meid. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen