donderdag 16 oktober 2014

update

Vandaag ook leuke berichten gehad over Bona en Notusme die zo genieten op hun nieuwe plekjes.

Gister had Alma dus bezoek maar mevrouw gaat er nog over nadenken dus het is afwachten en ondertussen zoek ik wel verder.

Verder enkel wat onzinnige reacties voor Laika waar ie op een appartementje hele dagen alleen mag zijn of waar ie waakhond mag worden met een plekje om te slapen in de stal.

Ondertussen is Sereno ook 5 jaar geworden. Geen melding waar ik blij van word. Mensen vinden een hond van 5 jaar altijd al oud en voor Sereno staan ze toch niet in de rij. Zelfs met dierendag kwamen er geen reacties voor hem. Hij kan niet overal helaas maar heeft wel beslist zoveel liefde en trouw te geven en het is heerlijk wandelen met hem op rustige plekken.

Peter zijn huisbezoek is vrijdag en de adoptanten hopen hem dan zaterdag te mogen halen. Ondertussen blijf ik oefenen aan de weg maar het gaat nog op en af. Maar hij gaat wel als grote jongen hier weg want Peter heeft inene zijn restant puppytanden er ook even massaal uit gegooid. Gevolg een rood bekkie met gevoelig tandvlees maar de nieuwe grote tanden komen al in snel tempo door. Zijn ontlasting is dan ook wat op en af daardoor en ik geef hem nu even vers vleesvoeding om extra goed aan te sterken. Daar wordt Petertje erg blij van. Ik ga er vanuit gezien het groeitempo van de tanden dat hij van het weekend er geen last meer van zal hebben al zag ik net toch dat hij nog een enkel puppykiesje heeft zitten.

Geen foto's want het regent veel maar van het weekend schijnen we weer zonnig weer te krijgen. Maandag komen dan Tootsy en Mika uit Hongarije maar die hebben beiden al huisjes op zich en zullen naar verwachting snel door kunnen. Weer even druk maar ook wel 2 honden waar ik naar uit kijk om ze te ontmoeten en blij ben dat ik heb kunnen meehelpen fijne huisjes voor ze te vinden.

Dus genoeg zicht op troostchocolade maar ik blijf natuurlijk hopen dat er voor de roemeentjes en Sereno ook gouden mandjes komen deze maand. 

1 opmerking:

  1. Genoeg zaken om zo lekker mee in de weer te zijn nietwaar Maureen. Dikke knuffel voor de jarige Sereno waar ik af en toe een extra rondje voor duimduim. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen