dinsdag 5 augustus 2014

hoera heerlijk druk

Vanochtend waren mijn ouders weer zo lief met wat honden te wandelen. Sereno mocht weer mee en ditmaal hadden mijn eigen hondjes Mamba en Phuc ook mazzel en hebben lekker gelopen voor het weer te warm werd.

Verder reacties. Niet alleen voor de pups eind augustus maar ook voor Sereno een leuke reactie. Hopelijk schrikt het niet af want wat zou het geweldig zijn als hij ook eindelijk eens mag plaatsen. Ik durf er gewoon niet op te hopen maar zit steeds mijn mailbox te checken. Dan scheen er ook belangstelling voor Daffy Duck te zijn maar ja dat was facebook en dan heb je soms ook mensen die in een opwelling reageren alsof ze belangstelling hebben en toch afhaken. Ik heb een berichtje gestuurd.
Toen mijn ouders weer terug waren heb ik Sunny die bij bezoek op afstand blijft even aangelijnd en aan mijn vader gegeven. Die ging rustig verderop met haar zitten. al gauw raakte ze op haar gemak en wilde ze kroelen en nam snoepjes aan en kon hij haar zo weer aflijnen want ze vond het inene toch wel heel gezellig zo met hem. Een goed teken dat ze met wat moeite wel degelijk goed kan bijdraaien.

Tevens bezig met noodopvang. Het leek niet nodig te zijn dus ik was al aan het plannen om anderen te helpen en nu blijkt het inene toch weer nodig en nog urgenter. Puzzelen nu weer. Daarom zou het toch extra mooi zijn als er nog reserveringen bijkomen voor de opvanghondjes hier. 

1 opmerking:

  1. Puzzelen is zo leuk - en we duimen ons suf hier voor Sereno (dat lot moet toch EENS gaan vallen zou je denken). Aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen