woensdag 5 februari 2014

update

Gister huis schoongemaakt en verder druk bezig geweest met de reacties voor Milly. Er zit een op papier super reactie bij maar ik weet nog niet of die voor haar willen gaan. Verder nog 2 andere reacties die mogelijk ook in aanmerking komen maar die er ook nog over nadenken. En dan 1 reactie die haar waarschijnlijk wel wil hebben maar die erg ontwijkend op simpele vragen antwoordt zoals wat is uw leeftijd en hoe zit het met de afzetting tuin/erf dus dat voelt niet echt goed. Uiteraard kan een telefoontje opheldering brengen maar ik heb het liever zwart wit in de mail na eerdere slechte ervaringen en als je expliciet meermaals naar iets vraagt dan wil je gewoon een eerlijk open antwoord. In ieder geval heb ik gister alles door gemaild aan de stichting ter overleg want zij kunnen uiteraard een heel andere mening hebben. Belangrijkste is dat Milly op de juiste plek gaat komen.

Gister hadden mijn ouders gelukkig in de ochtend tijd om met wat honden te wandelen. Raphael en Sereno mochten mee. Mijn vader had wat last van zijn been maar het wandelen ging eigenlijk zo goed dat ze daarna ook nog met Tommie en Sara gewandeld hebben. Sara zegt ze open gedag als ze komen en werd blij van de lijn. Ze keek even gek dat ik niet mee ging maar ja Tommie loopt ook ongedwongen blij mee dus Sara herstelde zich snel en genoot van de wandeling. Grappig was dat mijn ouders vaak dezelfde dingen opmerken als ik. Ik had laatst al dat ik niet goed snapte waarom Sara op een bepaald pad maar zo achter me liep en niet blij liep. Ik kon er niet helemaal mijn vinger opleggen. Mijn ouders zagen ook verschil tussen wandelen op brede laan waar ze staart in lucht heeft en wandelen op smalle paadjes wat ze kennelijk eng vindt. Kennelijk wil Sara het liever een beetje open en overzichtelijk.

2 opmerkingen:

  1. Honden en mensen, beiden zijn af en toe moeilijk te snappen. Je hebt gelijk: alleen gaan voor een reactie, als het ook echt goed voelt. Dat gevoel bedriegt je niet met al je ervaringen. De dieren verdienen niet alleen een huis, maar ook een thuis in de echte zin van het woord
    Dirkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe het ook gaat aflopen met Milly...ze STAAT in iedergeval in de belangstelling. En zoveel reacties ook nog. Maar gelijk heb je Maureen: op je (goede) gevoel af gaan. Komt vast wel goed met haar. En boffen de andere doggies effe met zo'n lekkere wandeling met je ouders. Aaitjes/groetjes, Wout (ik kom een beetje op orde in huis en hond en kat al prima gewend hier).

    BeantwoordenVerwijderen