woensdag 29 januari 2014

Gizmo is weer bij ons terug

Vandaag de honden een heerlijke kluif gegeven en met Raphael die zich niet voor kluifjes interesseert naar buiten gegaan. Samen door de tuin gelopen en de as van Gizmo uitgestrooid. Zo heeft zijn dood een plekje gekregen. Ik mis nog elke ochtend bij het opstaan zijn vrolijke lach maar ik heb er vrede mee dat het zijn tijd was.
Milly past zich super aan. Ze is vrolijk en speels al is Raphael haar nog een maatje te groot. Zindelijk en vanacht heeft ze braaf in de bench op de gang geslapen. Automatisch met het idee zwarte honden zijn moeilijk te fotogaferen nog weer nieuwe foto's van Milly gemaakt maar onderhand heb ik eigenlijk al zo veel prachtige plaatjes. Milly staat nu ook geadverteerd en meteen al reacties. Dus het zou me niets verbazen als ze de eerste adoptie hond van februari gaat worden.
Sara staat ook geadverteerd. Helaas voor haar nog geen reacties maar ze is hier wel heerlijk aan het opbloeien en doet het super.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn beeldig en weer in beeld zo Maureen. En fijn dat knuf Gizmo in de nabijheid is - ik heb hem maar 1x gezien-geaaid en geknuffeld maar het voelde zo lief. We gaan weer duimen voor gouden mandjes. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gizmo rust nu in vrede in de tuin waar hij elke dag zo veilig en blij was. Een mooi gevoel, Maureen.
    Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen