donderdag 12 december 2013

als je haar maar goed zit!

Vandaag had Raphael weer bezoek. Een beroepsfotograaf die voor de Telegraaf foto's kwam maken van Raphael.
Raphael, geïntimideerd door de camera en alle aandacht, bedankte beleefd en wilde niet poseren. Af en toe kreeg ik hem mee de tuin in en knalde hij even wat energie eruit maar poseren ho maar. Dus ik lekkere gedroogde kipfilet gepakt en Raphael weer naar het grasveld gelokt. Dat leek te werken. Toen ik even opkeek om te zien waar ik liep sjeesde Raphael langs me onderweg brutaal de hele plak uit mijn hand grissend. Dat staat er op hoor riep de fotograaf vrolijk. Nou mooi hoor door je eigen opvanghond in je hemd gezet :)

Ik wil wedden dat Nico van boven toekeek en schaterlachend om Raphael bijna van zijn wolkje afviel. Gelukkig met nog wat lekkers ook wat poseerfoto's gemaakt. Het mistige weer werkte niet echt mee maar ja deze meneer en zijn camera zijn wat professioneler dan ik dus duimen dat er een leuke pakkende foto bij zal zijn. Dus allemaal de Telegraaf kopen 21 december! En hopen dat het passende reacties zal opleveren. Aan de inzet van de Telegraaf zal het niet liggen. Ik ben ze zeer dankbaar!

3 opmerkingen:

  1. Hihi....zal JIJ gesmuld hebben zeg. Maar natuurlijk FOEI hoor Raphael. Nu maar hopen dat de krantoplage snel uitverkocht is en je dat gouden mandje vindt. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet, op zo'n manier krijg je soms de leukste foto's.
    Eerlijk gezegd breek ik m'n hoofd over de reden dat Raphael zo weinig lijkt aan te spreken. Hij heeft toch iets moois in zijn houding, fier en gestroomlijnd.
    We duimen gewoon weer door hier. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen