woensdag 16 oktober 2013

mooie herfstdag

Vanochtend eerst naar dierenarts voor pijnmedicatie Gizmo die bijna op is en die ik besteld had. Mijn ouders kwamen langs.
Mijn vader ging verder met straten. Het straatje naar de achtertuin en garage is nu dubbel zo breed zodat je niet steeds naast het pad terecht komt en de grasmaaier er normaal langs kan. Daar ben ik erg blij mee want is al 9 jaar een ergernis.
Mijn moeder ging appels rapen. Er hangen er nog veel meer dus straks veel lekkere appelmoes in de vriezer. Ik ben gaan maaien. Ondertussen was het al zo een 11 uur en nog geen hond uit geweest.
 Mijn moeder had tijd dus met wat honden naar de heide gereden en daar lekker gewandeld. Sereno is best blafferig als hij mijn ouders in de tuin ontdekt maar tijdens de wandeling gaat hij onbezorgd blij zijn eigen gang. Tommie ook heerlijk los. Die geniet zo!
Thuisgekomen nog een stukje langs de vaart met Gizmo en Whoopi. Raphael mocht mee met mijn moeder en heeft bijna anderhalf uur gelopen en kwam heel tevreden terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten