zondag 7 april 2013

geen berichtje hoe het met Luca gaat

Sorry allemaal. Ik zit zelf de hele dag al steeds de mail in te kijken maar het beloofde berichtje blijft uit. Ik hoop maar dat het goed gaat en mevrouw zo geniet van Luca dat ze gewoon vergeten is dat er uit gekeken wordt naar een mailtje hoe het gaat. Pff maar ik vind het maar niets. Ben dan toch altijd beren op de weg aan het zien. Bang dat ie ontsnapt is of zo. Ik vind het afscheid altijd heel moeilijk en heb gewoon zo een berichtje nodig. Dan laat ik het weer los en kan ik me op de volgende opvanger gaan richten. Hopelijk hoor ik morgen alsnog.

2 opmerkingen:

  1. Kan het me zo voorstellen dat je wat wilt horen!
    Ik ben ook benieuwd,maar geen bericht is goed bericht zullen we maar denken!!))GRM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hierin zie je hoe mensen verschillen:van vele mails/foto's tot (vrijwel) niks (ondanks verzoeken soms). En dat zegt niks over hoe het gaat. Maar het is wel jammer, als je niks hoort, want de onzekerheid blijft dan toch wat in een hoekje liggen. Stuur gewoon een mailtje met de opmerking dat je hartstikke blij bent dat Luca nu echt thuis is, maar dat je ook zo heel graag even wat hoort, vooral in het begin. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen