maandag 1 oktober 2012

begin van de nieuwe maand

Ik begin deze nieuwe maand met een gezellige foto van mijn Smousje Bieke. Een foto van gister dus strikt genomen een foto van de vorige maand :)
September is een goede maand geweest. Geen herplaatsers maar wel heel druk omdat ik alle honden in de wacht had ingepland om te komen. Helaas konden drie honden niet vliegen maar daar zijn wel andere honden voor gevlogen. Maar liefst 7 honden geadopteerd dus wat dat betreft echt geweldig. Na een toch wat moeizaam adoptiejaar 2012, ik denk vanwege de crisis, ging het in September echt geweldig goed voor de opvanghonden. Juist ook de langzitters.

Verder staat George natuurlijk nog steeds gereserveerd en om het nog mooier te maken is vandaag Amy ook gereserveerd en heb ik een heel leuke reactie voor Rumbo gekregen. Dus wie weet gaan ook deze honden eerdaags naar hun nieuwe thuis.

Doordat het goed is doorgestroomd kon ik er weer lekker op uit met de honden. Rumbo zijn conditie is nu zo goed dat hij het hele stuk landweg naast de fiets goed vol kan houden en als beloning mocht hij op het fietspad los. Hij kwam prima als ik hem riep en genoot enorm. Daarna met mijn eigen hondjes en met Luca. Geen ganzen meer in de velden dus Luca kon ook lekker los. Later in de middag een lange boswandeling gemaakt met George en met Amy. George tippelt lekker mee maar Amy wil echt alles ruiken en eigenwijs teckel stond ze bij elk grasprietje stil :) . Maar ik geloof wel dat ze enorm genoot van het bos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten