zaterdag 9 juni 2012

gaat het weer lopen???

 Er is serieuze belangstelling voor Silver en het lijkt een heel geschikt plekje. Hopelijk is het huisbezoek positief en kan Silver eerdaags naar haar nieuwe thuis.
 
 Verder weer wat foto's van Balu gemaakt. Hij is pas net binnen maar had gister gewoon 4 reacties!!
Twee ongeschikt, eentje net niet en eentje leek super maar die mailen helaas niet terug. Dus nu maar hopen dat er nog meer reacties komen.

 
Voor Easy in al die tijd slechts 1 reactie gehad van iemand die geen persoonlijke informatie wenste te geven en tja dan is het lastig uit adopteren want eerst wil ik screnen hoe een hond komt te zitten en vervolgens is er nog een huisbezoek en een adoptiecontract. Easy is verlegen naar vreemde mensen maar als hij je kent zo een enorme knuffel en heeft zo een lief karakter. Hij is erg onderdanig. Een leuke speelse middelmaat die heel wat afspeelt met Ozzy voor wie helaas ook zich nog geen passend huisje gemeld heeft. Maar door de reacties van gister heb ik goede hoop dat er ondanks het voetbal op tv er ook nog mensen zijn die achter de computer op zoek gaan naar een leuk hondenmaatje. Duimen maar weer voor de hondjes. Ze zijn elk leuk, speels en gezellig en knuffelig.

2 opmerkingen:

  1. Dat zou toch geweldig zijn voor die kleine Silver en Balu, voor wie het beiden niet meezat.... Ik duim maar weer, ook voor de andere hondjes die zo graag een eigen mand zouden willen.

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik duim ook maureen .. ik denk ook dat timmie je dit weekendgaat verlaten.... silver is ook een dolleke en balu is een prachthond..
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen