dinsdag 8 november 2011

Jolly naar Helsinki

Vorige week bericht dat de organisatie in Finland nog anderhalve maand wilde gaan wachten omdat het dan goedkoper was om te vliegen maar de vlucht zou dan ook nog met overstappen zijn en al met al verre van ideaal. Gister kreeg ik een vlucht aangeboden dus ik kreeg weer even hoop maar helaas bleek het toch uiteindelijk niet te lukken. In overleg met diverse mensen is nu besloten om een ticket te gaan kopen opdat Jolly deze maand naar haar baasjes kan.
Vrienden zijn zo gek en lief geweest om hun vakantie af te zeggen en zullen in plaats daarvan Jolly naar Schiphol rijden en naar Finland vliegen. Helaas is het praktisch niet goed mogelijk om op 1 dag heen en weer te vliegen en is tevens het ticket dan gewoon niet te betalen. Er is nu een goedkoop tarief gevonden maar blijft dat de kosten van het brengen naar schiphol, het parkeren op schiphol, 1 overnachting erbij komt en de kooiplek zelf blijkt ook duurder te zijn.
Al met al komen we op dit moment euro 115 tekort. Ik heb er een hekel aan om geld te vragen want opvangen is mijn eigen keuze en voor de rest moet het adoptiegeld het dekken maar ja het is zo een uitzondering dat een hond naar Finland gaat en het allemaal zo duur blijkt.
Dus hierbij een oproep of er misschien Jolly fans zijn die een klein steentje kunnen bijdragen. Dan moet het toch lukken om het ontbrekende bedrag bijeen te krijgen? Wie wil bijdragen graag mailen naar opvanghonden@live.nl en aangeven voor welk bedrag.
Hopelijk mag Jolly die al haar hele leven een eigen thuis zoekt nu eindelijk naar haar eigen mandje. Ik houd u op het blog op de hoogte of het lukt.

update: Ik had niet verwacht het blog al zo snel te mogen updaten maar er is reeds een toezegging voor het ontbrekende bedrag en er gaat nu geboekt worden. Ik laat zo snel mogelijk de datum weten. Spannend hoor.

2 opmerkingen:

  1. Super idee Maureen.
    En zoals reeds besproken doneer ik mee!
    Hoop zo dat Jolly snel naar haar eigen mandje mag. Dat heeft ze (en jij ook) zeker verdient!

    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het nu toch gaat lukken!! Ben heel blij voor "jumping jolly". Dit heeft ze wel verdiend en jij ook!!

    Groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen