maandag 16 mei 2011

updates

Ik blijf me verbazen hoe evenwichtig Jip is. Vandaag voor het eerst naast de fiets mee. Even door krijgen dat je niet mag galopperen als een pup en dat je niet naar links of rechts kan en vervolgens loopt ie als doet ie het dagelijks prachtig in draf mee. Staart in de lucht.
Na de eerste nachten op de slaapkamer slaapt hij nu in een bench in de huiskamer. De eerste nacht was een half uur geblaf maar vanacht is hij meteen gaan slapen. Gossie ligt er los bij in de huiskamer.Zijn speelmaatje ligt nu trouwens uit te slapen bij de dierenarts want ze is gesteriliseerd. Ik mag haar straks weer ophalen.
Was Speedy eerst best wel een beetje bazig met Goofy; inmiddels spelen ze samen heel wat af.
Goofy had gister bezoek en deze mevrouw is er serieus over aan het denken maar het kan dus nog alle kanten op.
Ondertussen blijf ik hem ook door adverteren.
Speedy heeft tot mijn verbazing nog altijd geen reactie gehad. Hij is klein en prachtig..... maar we blijven zoeken voor hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten