vrijdag 7 januari 2011

Hier zie je Simon blij met zijn schat een bench induiken.....
Maar Jolly vond dat ze moest helpen.....
arme Simon (hij kreeg later een andere die ik nog in de kast had liggen).
Jolly had er veel plezier mee. Ze is erg speels en kan zich ook prima zelf met speelgoed te vermaken.
Maar eigenlijk was het een kadootje voor Danyl....
Zijn mogelijk toekomstige vrouwtje kwam vandaag op bezoek en had dit meegenomen.
Danyl vond het gezellig en reageerde super op de mensen en gaf pootjes en likjes en liet zich van zijn beste kans zien.
Er moet nog een huisbezoek gedaan maar hopelijk zal Danyl binnenkort naar zijn nieuwe thuis mogen.

Verder had ik gister groots wormenkuur ingeslagen. De dierenwinkel is blij met mijn opvanghonden want ze draaien zo goede omzet. Ik kreeg als dank een gescheurde zak seniorenvoer voor Lucky en daar ben ik erg blij mee. De ontwormpillen vanochtend in lekkere hondenworst uitgedeeld aan de hele roedel. Hele dag goed de poep in de gaten houden. Zo te zien heeft geen enkele hond hier wormen maar voor de veiligheid van mijn roedel ontworm ik elk kwartaal alle honden en daarnaast worden nieuwkomers ook altijd (opnieuw) ontwormd na 2 weken als ze uit het asiel komen of als niet bekend is wanneer het voor het laatst gebeurd is. Gewoon extra zekerheid.

Verder werd ik verrast door een kado van mijn ouders. Ze kwamen langs een winkel waar opruiming was en er was een aanbieding hondenvoer en ze hebben voor mij een aantal zakken van een goed merk brok ingeslagen dus de honden hier kunnen weer even vooruit. Er gaat hier het nodige doorheen dus dat is geweldig! Bedankt Papa en Mama!
update.... dit is over van de flosring......maar als ze maar lol gehad hebben toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten