donderdag 11 november 2010

voor de storm

Danyl had vandaag een uitje en mocht naar Klasina. Kijken hoe hij het zou doen als enig hond want hij zat al vanaf 2 maands pup in het asiel en kenden alleen maar andere honden in zijn omgeving.
Hij scheen even mij te zoeken en door alle ramen te kijken waar ik nou toch was maar kwam al gauw tot rust en genoot daarna van een heerlijke wandeling met Klasina.
Volgens Klasina had hij zich zowel buiten als binnen voorbeeldig gedragen. Dus ik ben helemaal trots op mijn kanjer.
Danyl heeft genoten van knuffels maar is een dankbare hond die zelf ook via likjes op je handen en hier oren :) je bedankt voor alle liefde die hij krijgt.
Danyl is net als alle andere opvanghonden hier nog steeds op zoek naar een huisje. Hopelijk komen er weer reacties voor de honden. Ze zijn stuk voor stuk geweldig en lief.
hier nog een filmpje:
Bedankt Klasina!

Verder bericht gehad van Rakker (voorheen Tejas) die volgens de baasjes nog groeit in ondeugendheid :) Ze hebben nog geen moment spijt gehad dit heerlijke hondje geadopteerd te hebben. Dat lees ik graag.
Verder Bongo die ook met buiten wandelen nu goed vooruit gaat. En belangrijker hij krijgt er nu ook echt plezier in en komt nu blij als je de riem pakt. Volgende week mag hij op cursus. Het is een pienter pupje dus hij zal het leuk vinden om nog meer te mogen leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten