vrijdag 18 juni 2010

het gaat zo goed met zorgenkindje Vamy op haar nieuwe plek


Dit schreef haar nieuwe vrouwtje mij na een week:
Vamy valt ons honderd procent mee! Deze week heb ik lange dagen gemaakt waardoor ze veel buiten is geweest en dat gaat uitstekend. Ze loopt dan samen met Joya en Daisy buiten. Zo langzamerhand spelen Joya en Vamy ook samen en zoals je op de foto's kan zien liggen ze ook samen bij mij op de bank! Dat had ik niet verwacht hoor...zo snel al. Bij Patrick blijft ze nog steeds op gepaste afstand. Gister was ik pas om 24.00 thuis en had Vamy nog niet gegeten. Pas toen ik thuis kwam ging ze eten..??!! Roedel compleet denk ik.
Binnen plast ze ook niet meer, zelfs als de kids al een poos beneden zijn. Ze doet het echt keurig! Wij zijn dan ook heel blij met haar.
Ook met wandelen is ze al wat relaxter...niet meer zo trekken aan de riem.




1 opmerking:

  1. MAUREEN, wat TOP voor alle geluksvogeltjes, gaaf ook voor kleine Tarsi....het is ze zó gegund! Meid, jij ook CONGRATES en CHAPEAU voor al je goede werk, dát mag ook wel eens gezegd worden!!!!!
    CHAPEAU duzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Liefzz,
    Hanneke & lief gajezz

    BeantwoordenVerwijderen