vrijdag 2 april 2010

druk met van alles

Ashley en Bieke.
Gister storm met regen, hagel en zelfs natte sneeuw en vandaag koud maar redelijk zonnig weer. Terwijl het blafvolk binnen is, liggen Bieke en Ashley uren te soezen in de tuin op de tafel. Ik geloof niet dat Bieke echt een Emi in Ashley herkent maar ze reageert wel op de rust die Ashley uitstraalt en die Emily ook had.
Vamy is binnen meest in ruste zoals hierboven maar zodra Vamy naar buiten stapt moet ze rennen en dat rennen gaat gepaard met kletsen. Echt waaks is ze niet eens zo maar ze blaft wel erg en trekt dan Smokie mee en voor je het weet slaan de andere honden inclusief Ashley ook aan.
Als Ashley alleen met Bieke in de tuin is dan hoor je alleen een heel enkele keer even woef maar is het vrij rustig.
Deze knappe dame met haar heerlijke toet staat nu ook bij de vereniging op de site en hopelijk komt er snel een fijn gezin voor haar.
Ondertussen was ik binnen bezig met Mamba te plukken.
Haar rug al een beetje gedaan in het wilde weg.
Haar kopje is bijna helemaal kort......
Alleen aan deze kant zie je nog wat langere haren onderin die moeten.
Ik doe het stukje bij beetje dus ze zal met Pasen nog wel niet op haar paasbest eruit zien.

Verder druk bezig geweest met mest en kalk strooien op het weitje. Een heel werk en honden achter het hek die het er niet mee eens zijn maar ja ze moeten nu echt even van dat stuk grond weg blijven. Komende dagen zal de mest wel afbreken en oplossen en dan wil ik graszaad strooien en hopelijk heb ik dan over een paar weken weer groen gras ipv modder. Niet leuk voor de honden dat ze nu een heel stuk tuin niet hebben maar ik wil het ook niet uit stellen verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten