maandag 15 februari 2010

Basje rent en rolt

Basje mag graag rennen.....
Het is een vrolijk hondje.
Met de kleine honden wil ie ook al spelen maar als de grotere meerennen dan staat ie nog meteen op de rem. Dat komt vanzelf goed.
Lekker rollen in de sneeuw is ook fijn.
Stukje bij beetje kam ik hem uit. Hij heeft wat klitten en heeft denk ik kortgeleden een vlooienplaag gehad en heeft zichzelf helemaal bruin gelikt. Zijn huid was ook geirriteerd maar dat is nu weg. Ik vond nog 1 verdwaalde vlo ondanks dat hij in spanje vlooienmiddel gehad heeft. Voor de zekerheid heb ik hem ook gesprayd en op een wit kleedje laten slapen maar verder gelukkig geen vlooien meer. Dus nu eerst kammen en klitjes wegknippen en dan lekker wassen en dan is het werkelijk een plaatje verwacht ik.
Bas heeft trouwens een grappig oog met 1 driehoekje blauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten